ÜGYFELEINKNEK




Cégünk: Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft.



Hová tartozunk:
Az Európai Kártérítési Ügyintéző Központ kft. tagja a legnagyobb európai kártalanítási csoportnak (EuCO), melynek fő tevékenysége a megfelelő kártérítés ügyintézése, közúti balesetben sérülést elszenvedők számára. A Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft. országosan és nemzetközileg is csak szakosodott ügyvédi irodákkal, és orvosi szakértőkkel dolgozik együtt. Ez a tény lehetővé teszi, hogy nem csak magyar, de más ország polgárainak is tudunk segíteni. Célunk a legmagasabb minőségű szolgáltatást biztosítani és kizárólag az ügyfél érdekeit szem előtt tartani. Az ügyfeleinknek teljes szolgáltatást biztosítunk a kérvény átvételétől egészen a megfelelő kártérítés kifizetéséig. Az egész európai kártalanítási csoport, ahova a Kártalanítási Központ kft. is tartozik, eddig több mint 50 000 ügyfélnek tudott segíteni.
Anyacégünk:
Az EUKK Kft. anyavállalata a lengyel  EuCO részvénytársaság (EUROPEJSKIE CENTRUM ODSZKODOWAŃ SPÓŁKA AKCYJNA,- Honlapja: http://www.euco.pl/ ) amely 2010 december 29. óta jegyzett cég a Varsói Tőzsdén. A cég tőzsde jele: EUCO (EUC) http://www.gpw.pl/karta_spolki_en/PLERPCO00017/ A cég legnagyobb befektetői között megtalálható az ING befektető csoport, amely jelenleg a részvények 8,93 %-ának tulajdonosa!http://www.gpw.pl/karta_spolki_en/PLERPCO00017/#shareholders A cég a tőzsdére bejegyzésekor dicséretet kapott az innovatív terméke miatt.
Az Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft. 2011.09.16-tól szerepel a PSZÁF nyilvántartásában, mint biztosítási szaktanácsadó. Határozat száma: PSZÁF EN-II-190/2011


A Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft. a legnagyobb európai kártalanítás csoport tagja, melynek fő tevékenysége a megfelelő kártérítés ügyintézése közúti balesetben megsérült személyek számára.

A Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft. országosan és nemzetközileg is csak szakosodott ügyvédi irodákkal és orvosi szakértőkkel dolgozik. Az lehetővé teszi, hogy nem csak magyar állampolgárok, de más ország polgárai is tudunk segíteni. célunk a legmagasabb minőségű szolgáltatást biztosítani és kizárólag az ügyfél érdekeit szem előtt tartani. Ügyfeleink részére teljes szolgáltatást biztosítunk a kérvény átvételétől, egészen a megfelelő kártérítés kifizetéséig. Az egész európai kártalanítási csoport, melynek a Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft. is része, már rengeteg ügyfélnek tudott segíteni.

Senki számára nem kell bizonygatni azt a tényt, hogy a közúti balesetben sérültek elsöprő többsége nincs megelégedve a számára megítélt kártérítéssel. A biztosítótársaságok jelentős mértékben ki tudják használni tudásbeli és tapasztalati előnyüket ahhoz, hogy olyan nagyságú kártérítést nyújtsanak csak a sérülteknek, ami nincs arányban az elszenvedett sérülés, egyéb kár mértékével. Sok esetben a károsultak olyan nehézségekkel szembesülnek a kártérítési ügyintézés során, ami miatt önként elállnak annak folytatásától, vagy a bíróság előtt kénytelenek érvényesíteni igényeiket. Mi a társaságnál minden ügyhöz egyedileg állunk hozzá, mivel minden balesetet más körülmények kísérnek, és így tudjuk a leghatékonyabb segítséget megadni.

Az Európai Kártérítési Ügyintéző Központ Kft. tudja, hogy mindenkinek csak egy egészsége és egy élete van. Ezért, ha valakit egészégével kapcsolatban kár ér, vagy elveszíti közeli hozzátartozóját, akkor mindenképpen érdemes megvizsgálni, hogy jogosult-e kártérítésre. Ez a kártérítés természetesen nem tudja önmagában visszaadni az egészséget, nem is tudja pótolni a közeli családtagot: anyát, apát, gyermeket, de segíthet tovább élni, újrakezdeni az életet, a tanulást, a gyógykezelést, és legalább részben csökkentheti a testi és lelki fájdalmat.
                                                                         
Milyen jogszabályok alapján dolgozunk:

A törvény legfontosabb részei:
13. § (1) Egy biztosítási esemény vonatkozásában a károsultak számától függetlenül a biztosító dologi károk esetén káreseményenként 500 millió Ft összeghatárig, személyi sérülés miatti károk esetén káreseményenként 1600 millió Ft összeghatárig köteles helytállni, mely összegek magukban foglalják a káresemény kapcsán bármilyen jogcímen érvényesíthető követeléseket, az igényérvényesítés költségeit, valamint a teljesítés időpontjáig eltelt időszakra járó kamatokat. 
(5) Ha a biztosító a figyelembe nem vett károsult kárát az (1)-(4) bekezdésekben foglaltak szerint megtérítette, a biztosítási összeg újrafelosztása miatt jogosult a többi érintett károsulttól a részükre korábban teljesített kárkifizetésből az új kártérítési arányt meghaladó kártérítési összeget visszakövetelni a kifizetést követő 5 éven belül. A biztosító az újrafelosztás lehetőségéről köteles a károsultat a kárrendezés során, az első kárkifizetéssel egyidejűleg írásban tájékoztatni.
Mire kötelez a kötelező?
Gondolta? A kötelező biztosítás a biztosítókat is kötelezi!
Az ember nem szereti a kötelező dolgokat, de kénytelen tudomásul venni. Ilyen a kötelező gépjármű felelősség biztosítás (KGFB) is. Viszont mint minden „rosszban” azért ebben is van valami jó, ráadásul sokkal több, mint azt sokan gondolnák. Megkockáztatom, hogy a közlekedésben résztvevők kilencven százaléka a mai napig nincs tisztában azzal, hogy mi mindenre jó a „kötelező”. Ha például valaki személyi sérüléssel járó közúti balesetet szenvedett, akkor a sérülése mértékétől függően számára nem-vagyoni kártérítés jár az okozó jármű KGFB-a terhére. Ráadásul az elmaradt kártérítések, a balesettől számítva visszamenőleg öt évre érvényesíthetőek.

 

Magyarországon a lakosság körében nem elterjedt az az ismeret, hogy a nem-vagyoni kártérítéseket, ezen belül a személyi sérüléseket, az ezekből adódó károkat, hátrányokat is lehetséges kártalanítani a KGFB-ból. Az európai törvények tartalmazzák azt a lehetőséget, mely szerint a KGFB alapján érvényesíthető a közúti balesetben 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedő személyek kártérítése. A történetben az a legszebb, hogy a balesetet szenvedőknek nem szükséges egyéb biztosítással is rendelkezniük. Káruk rendezésére elégséges feltétel a balesetet okozó gépjármű felelősségbiztosítása.
Ezek alapján dolgozik nemrég óta Magyarországon az Európai Kártérítési Ügyintéző Központ (EuKK). A cég a legnagyobb európai kártalanítási csoport (EUCO) magyarországi képviselője, amelynek fő tevékenysége a megfelelő kártérítés ügyintézés a közúti balesetben megsérült személyek részére. Az EuKK az egész ország területére vonatkozóan ellátja az ügyintézést, és erre szakosodott saját ügyvédekkel, ügyvédi irodákkal működik együtt.
Miután e hír eljutott hozzánk, az információ megerősítése céljából megkerestük Fekete Csabát, az Európai Kártérítési Ügyintéző Központ kiemelt képviselőjét, s arra kértük, cáfolja vagy erősítse meg a hírt.
A szerk.: - Az Önök cége milyen ügyekben tud segíteni?
FCs: - Minden olyan közúti balesetben megsérült személynek tudunk nem-vagyoni kártérítést szerezni ahol az illető a baleset bekövetkezésében vétlen volt, vagy max. 50%-ban volt vétkes, 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett és az okozó gépjármű azonosítható, vagy cserbenhagyás esetén egyértelmű a cserbenhagyó vétkessége.
A szerk.: - Mennyi az elévülés idő egy-egy ügynél?
FCs: - A magyar jogszabályok alapján a baleset bekövetkezésének napjától számítva öt éven belül kell az esetet bejelenteni a biztosítónak. Maga a kártérítési eljárás később is megtörténhet, lényeg, hogy a bejelentés öt éven belül valamikor megtörténjen.
A szerk.: — Az emberek Magyarországon viszolyognak a peres ügyektől. Gyakran inkább veszni hagyják a pénzüket, tartanak a hosszas procedúráktól. Nem beszélve arról, hogy olykor egy peres ügy elindítása is komoly pénzkiadással jár. Ha önök képviselik a károsultat, akkor ők mire számíthatnak?
FCs: — Igen, ezt tapasztaljuk. Gyakran mondják ügyfeleink, hogy nincs pénzük ügyvédre! Cégünk sikerdíjra dolgozik, tehát előzetes költségek nélkül indítjuk el az ügyeket. Nálunk az ügymenet a következő: Cégünk először megvizsgálja az adott ügyet, majd dönt, elvállalja-e az ügyfél képviseletét. Ez bárki számára ingyenes szolgáltatás. Ezután szerződést kötünk ügyfelünkkel jogi képviseletének ellátására. Egy adott ügy jogi képviseletének felvállalását cégünk olyan komolyan vesszi, hogy ügyfeleinknek sem a szerződés aláírásakor, sem később semmilyen pénzügyi kockázata nincs, magyarul a teljes eljárás az ügyfelek részéről egyetlen forint hátránnyal sem jár.


A szerk.: - Ennyire biztosak a dolgukban?
FCs: — Az ide vonatkozó uniós és hazai jogszabályok egyértelműek. Erre szakosodott jogi specialistáink minden megkeresésről 98%-os pontossággal meg tudják mondani, hogy az adott ügy felvállalható, vagy sem.  Előzetes költség nélkül dolgozunk, vagyis nálunk nincs semmiféle kezelési vagy regisztrációs díj. Az ügy megoldása után a megszerzett kártérítésből kapunk méltányos jutalékot sikerdíjként. Sőt! Annyira biztosak vagyunk a dolgunkba, hogy ügyfeleinknek akkor sem keletkezik semmilyen kiadása, ha kárigényét peren kívül nem tudjuk elintézni.
A szerk.: - Tehát elsősorban peren kívüli megegyezésre törekednek?
FCs: - Igen, hiszen ez mindkét fél számára az egyszerűbb és gyorsabb megoldás. Hozzá kell azonban tennem, hogy ez egy adott üggyel kapcsolatban csakis méltányos összeg lehet, a kártérítési összegre a biztosítók felöl, méltánytalan ajánlatot nem tudunk elfogadni.
A szerk.: — Úgy vélem, a biztosítók is jól képzett jogászokkal rendelkeznek. Valószínűleg tudják, hogy önök jogosan nyújtják be követeléseiket. Egy már elkezdődött kártérítési ügyben előfordulhat, hogy a biztosító önállóan peren kívüli megegyezést ajánl fel a károsultnak az olcsóbb megoldás reményében. Ki tudják ezt védeni?
FCs: — Mi erre kellően odafigyelünk. Figyelünk arra, hogy ügyfeleink sérülésüknek, káruknak megfelelő kártérítésben részesüljenek és ne fogadjanak el méltánytalanul alacsony összeget. Még ha hajlik is ügyfelünk az ilyen megegyezésre, felhívjuk a figyelmét arra, hogy ne mondjon le további kártérítési igényéről. A biztosítók eljárása legtöbbször az, hogy a kártérítési összeg kifizetése előtt egy lemondó nyilatkozatot iratnak alá az ügyféllel, melyben az üggyel kapcsolatban kizárnak minden további kártérítési igényt. Ez elfogadhatatlan, hiszen egy balesetben eltört végtag, vagy elszakadt ízület műtétjét követően a sérülés akár évek múlva kiújulhat és az újabb beavatkozásokból eredő károkat is térítenie kell a biztosítónak. Itt szeretném megjegyezni, hogy már lefolytatott és kifizetett esetekben is sokszor van mód további kártérítési igény benyújtására, mert például lehet olyan személy, aki a sérültet otthon hónapokig ápolta, vagy halálos tragédia esetén olyan közvetlen hozzátartozó, aki kimaradt a kártérítésből. Ezért egyetlen ügyre sem mondható ki hogy lezárt, amíg azt szakértőink meg nem vizsgálták.

A szerk.: — Szemléltetné néhány példán keresztül, hogy adott kár esetén milyen kártérítésre számíthatnak leendő ügyfeleik? Vagy ez talán üzleti titok?
FCs: — Mi senkit nem kecsegtetünk nagy számokkal! Annál is inkább, mert minden eset más és előzetesen mi sem tudjuk megmondani, hogy mekkora lesz a kártérítés összege. A megkezdett ügyekben a kárigény biztosítók felé történő benyújtását követően ügyfelünket értesítjük az igényelt kárértékről. Azonban nyugodt lehet minden ügyfelünk, hogy a törvényesség keretein belül a maximumot harcoljuk ki számára, hiszen ez a saját érdekünk is, a mi sikerdíjunk is ezen múlik.
A szerk.: — Ennek kapcsán kérdem, igaz-e az a hír, hogy önök nem csak a konkrét sérült személy, hanem hozzátartozójának kárigényét is érvényesítik?
FCs: — Sajnos nagy gyakorisággal tapasztalható, hogy nem csak azok az emberek sérülnek, akik közvetlen részt vettek egy balesetben. Elég belegondolni abba, ha valakihez éjszaka bekopognak, hogy ő-e annak a személynek a hozzátartozója, aki röviddel ezelőtt balesetet szenvedett. Ezek az emberek is e baleset kapcsán szereztek olykor életre szóló hátrányt, sérülést. Miért ne érvényesítenénk jogos kárigényeiket! Számtalan hasonló példát tudnék mondani.

 
A szerk.: — Magyarország híres arról, hogy a törvénykezés malmai is lassan őrölnek nálunk. Leegyszerűsítve, egy ügyfél mennyi időn belül számíthat kártérítésre?
FCs: — Mint említettem, elsősorban peren kívüli megegyezésre törekszünk és ez, az esetek 98%-ban létre is jön, tehát ha egy mód van rá, nem megyünk el a polgári peres eljárásig, amely valóban egy hosszas procedúra. Van összehasonlítási alapom a cégcsoport lengyel, illetve cseh vállalataival és büszkén mondhatom, nem nagyon vagyunk lemaradva. A tapasztalataink alapján, ma Magyarországon az átlagos érvényesítési idő, vagy a peren kívüli megállapodás 120-150 nap, de ez egyre rövidül, miután a biztosítók egyre inkább belátják a kárigények jogosságát. Elsődleges céljaink közé tartozik, hogy Magyarországon is lerövidítsük ezt az időszakot. Tudjuk, hogy ez nem lesz könnyű harc! Az Európában elért sikereinket érvényesíteni kívánjuk Magyarországon is! Egy nemrég lezárt (nem kis összegű) kártérítési igényünk átfutási ideje például a beadástól számítva mindössze 16 nap volt!

 A szerk.: — Ön kártérítési ügyekben komoly nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik. Milyenek a kezdeti benyomásaik?
FCs: — A tájékozatlanság lepett meg! Az emberek általában nem tudnak erről a kártérítési lehetőségről! A biztosítást eladónak csak a minél több szerződéskötés a célja. Bár az a tapasztalat, hogy sok esetben ők sem tudják, hogy ügyfeleik milyen kárigénnyel élhetnek. A másik tapasztalatom, hogy a biztosítók csak addig szeretik az ügyfelet, amíg az befizeti a díjat. Amikor kárigénye van, megváltozik a felállás. Akkor már különböző kifogásokat találnak. A biztosítók nagy része nem szimpatizál velünk. Ez az ő szempontjukból érthető. Így volt ez Lengyelországban, Csehországban is, de aztán megváltozott a magatartásuk. Tudom, itt is megváltozik majd, bár bizonyára nem fognak tárt karokkal várni.
A szerk.: — Nagyon magabiztosnak tűnik. Csak a nemzetközi tapasztalataira alapoz? Milyen további terveikkel rendelkezik a cégcsoport?
FCs.: — Kétségtelen, hogy nagy eredmények vannak mögöttünk! A Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. Lengyel anyavállalat nyolc évvel ezelőtt kezdte meg működését. Négy éve vagyunk jelen Csehországban, egy éve Magyarországon és fél éve Szlovákiában. Ez idő alatt nemzetközi szinten közel 60.000 lezárt ügy áll a hátunk mögött, melyben az ügyfelek kézhez vették jogos kártérítési összegüket. Tőkeerős cég vagyunk, 2010. december 29-étől ott vagyunk a varsói tőzsdén. 2013-ban a cseh tőzsdén is megjelenünk illetve 2014-ben a magyar tőzsdén is. 2012 második félévében elindítjuk a romániai irodánkat, melynek jogi előkészítése jelenleg is folyik és 2013-ban az ukránt is. De itt nem állunk meg, terveinkben szerepel Olaszország, Spanyolország és más EU-s tagállamok is. Tapasztalataink azt mutatják, hogy munkánkra szinte minden Uniós országban szükség van és biztos vagyok abban, hogy Magyarországon is sokan igénybe veszik segítségünket.

 

A szerk.: - Mitől ilyen hatékonyak?
FCs: - Az elmúlt nyolc év alatt nagyon komoly nemzetközi elismerésre tettünk szert, köszönhetően a nemzetközi és országos biztosítási törvényeket kivallóan ismerő jogi specialistáinknak, és kitartásunknak. Ezt természetesen a nagy biztosító társaságok nemzetközi anyavállalatai mind látják és ha nem is örülnek, mégis elismerik tevékenységünket és tudják, hogy számolni kell velünk. Ezt minden országban a kihelyezett biztosító-leányvállalatok egyre inkább megtapasztalják és egyre komolyabban veszik az EuKK-s emblémával érkező kárigényeket. Ezzel együtt még így is azt kell, hogy mondjam, csak porszem vagyunk a gépezetben, hiszen a statisztikák szerint csak Magyarországon évente több mint 25.000 üggyel lehetne számolni. Ezek kárrendezésére a biztosítók anyagilag természetesen fel vannak készülve, hiszen megvannak a kockázatelemzéseik. Ebből látható, hogy még rengeteg lehetőség van előttünk és nem kell attól tartani, hogy munkánkkal bármely biztosító társaságot egy kicsit is térdre kényszerítenénk.  Viszont ügyfeleinknek ami jár, az jár és azt minden esetben kiharcoljuk.
A szerk.: - Hogyan találják meg az ügyfeleket?
FCs: - Jogos a kérdés. Nem ülhetünk karba tett kézzel, hátha bekopog valaki az ajtón! Minden országban arra törekszünk, hogy egy hatékony, jól szervezett kereskedelmi képviselői hálózatot építsünk ki. A képviselők nem az ügyfelet képviselik, hanem az Európai Kártérítési Ügyintéző Központot. Megtalálják az ügyfeleket, a cég képviseletébe megkötik velük a szerződést, beszerzik a szükséges dokumentumokat és ezután az ügyet átadják a cég jogi osztályának. Az ügyfelet természetesen az EuKK képviseli a biztosítóval szemben. A kereskedelmi képviselőknek csupán ügyfeltáró, adatgyűjtő feladatuk van, viszont ez a munka a cég számára a legfontosabb, ettől várjuk a minél több ügyszámot.
A szerk.: - Kiből lehet kereskedelmi képviselő és mennyit lehet ezzel keresni?
FCs: - A kereskedelmi képviselői jogkör egy Megbízási Szerződés aláírásával szerezhető meg, vagyis nem bejelentett állásról van szó, tehát bárki lehet kereskedelmi képviselő (aki magyar állampolgár, büntetlen előéletű és elmúlt 18 éves) akár alkalmazott, nyugdíjas, munkanélküli, vagy kismama. Egyetlen feltétel egy alapképzés egyszeri elvégzése, ami egy négyórás előadás meghallgatásából áll és az ára mindössze 3.000 ft. A megszerzett kereskedelmi képviselői jogkör soha nem jár le, nem kell az alapképzést soha megismételni és az visszavonásig érvényes. A kereskedelmi képviselői hálózat hatékony működéséhez egy hét éve a cégcsoportnál jól bevált és büszkén mondhatom azóta is változatlan formában működő nagyon hatékony jutalékos rendszer áll rendelkezésre. A rendszer rendkívül igazságos, csak az elvégzett munka arányában kaphat bármely kereskedelmi képviselő jutalékot a biztosítók által kifizetett kártérítési összegek sikerdíjából. Kereskedelmi képviselőként dolgozhatunk „magányos farkas”-ként is, de lehetőség van akár csapatba is összeállni. A rendszer mindkét megoldást külön-külön is és együtt is figyelembe tudja venni és a legigazságosabban honorálni. Valóban büszkén mondhatom el, hogy kereskedelmi képviselőként már néhány hónap alatt EU-s szintű jövedelem érhető el és figyelembe véve a fentebb említett lehetséges éves ügyszámot, az egyéni jövedelmi lehetőségek szinte végtelenek, itt minden már csak az egyéni akaraton múlik.

A szerk.: - Mi lehet a végső cél?
FCs.: - Cégünk végső célja minden országban az, hogy az egyszerű csatlakozási és alapképzési lehetőséget bárki számára biztosítva, létre jöjjön egy olyan országos kereskedelmi képviselői hálózat, amely lefedi az egész országot és ha bárhol történik egy személyi sérüléssel járó baleset, akkor ott legyen a közelben egy EuKK-s kereskedelmi képviselő, aki az ügyet behozza a céghez, hogy a sérült részére a lehető legmegfelelőbb nem-vagyoni kártérítés lehessen biztosítani. Én arra buzdítok mindenkit, hogy vegyen részt egy alapképzésen. Sem az előadás hossza, sem az ára nem lehet akadály senkinek és soha nem kell megismételni. Viszont ha most nem is akar, vagy tud az illető velünk dolgozni, bármikor megtörténhet, hogy ismeretségi körében valaki balesetet szenved és akkor az illetőnek a legmagasabb kártérítési összeget tudja megszerezni, miközben ő maga nagyon komoly jutalékot tehet zsebre.
A szerk.: - Hol és mikor vannak alapképzések?
FCs: - Alapképzések havonta egy-két alkalommal minden nagyobb városban vannak, általában délután 4 órai kezdéssel. Ezek időpontjáról honlapunkon lehet informálódni.
A szerk.: - Hol lehet az elmondottakról tájékozódni?

 Tájékozódni, sérültként, vagy munkatársként jelentkezni az alábbi elérhetőségen lehet:
    
   Karácsony György
    Tel: 0630/360 7597
    E-mail: kozutibalesetekkarteritese@gmail.com
    skype: kagyo2

 

Hogyan válasszunk képviselőt a kárrendezési ügyünkhöz?

Lássuk a három leggyakoribb lehetőséget:

1. A kártalanítást mi magunk személyesen intézzük: Sokan így indulnak el. Logikus lépés. Ha a biztosító társaságok lennének a tündérmesék főszereplői, akkor bizonyára ezen az úton is meglehetősen jó eredményt érnénk el. De sajnos nem így van. Ahhoz, hogy saját magunk sikeresen és hatékonyan járjunk el a saját ügyünkben hatalmas tudásanyagot kell felszednünk. Itt rögtön érdemes megjegyezni, mitől lesz sikeres egy kárrendezési ügy? Tudni kell, hogy mit kérjen az ember, és miért.
előny: nem kell senkivel osztoznunk a kártérítési összegen
hátrány: semmi vagy minimális kártérítés, nagyon sok idő és energia ráfordítás
Nagyon furcsa játékot lehet ilyenkor játszani a biztosítóval. Ő természetesen felajánlja a kért kártérítést, csak mutassunk be egy bizonyos dokumentumot, pl: szakértői véleményt. Majd fél évvel később, ugyan ez a beszélgetés zajlik le, csak ezúttal valamilyen más dokumentumot mutassunk be. Végeredményben a károsultak annyira kimerülnek idegileg, hogy hajlandóak belemenni akár a legrosszabb egyezségbe is, csak hogy túl legyenek rajta.

2. A kártalanítást egy ügyvédre bízzuk: Az egyik leggyakoribb megoldás. Részben, mert mindenki sejti valahol, hogy jogi támogatásra lesz szüksége, részben pedig azért, mert a sérültek nagy részét már a kórházakban megkörnyékezik (etikátlan és törvénytelen módon). A sérültek hajlamosak ilyenkor rögtön elkötelezni magukat anélkül, hogy jobban tájékozódnának a lehetőségekről.
Ettől a megoldástól jobb eredményeket várhatunk, mint az elsőtől, de érdemes kitérnünk néhány sajátosságra. Az ügyvédek a kárrendezést peres eljárás útján szokták rendezni. Ez magával vonja automatikusan az elhúzódó pereskedést és költségeket. Esetenként a szakértői vélemények egyenként 100.000 Ft-ba is kerülhetnek. Mivel az ügyvédnek 7 hónapja van rá, hogy bejelentse az ügyet a bíróságon, ezért az egész folyamat nagyon, nagyon lassú, és a károsultnak nincs módja, hogy bárhogy is gyorsítsa.
Az ügyvédi irodák általában fix díjazással dolgoznak, amiből logikusan következik, hogy igazából nem motiválja őket az, hogy az ügyfeleknek a lehető legmagasabb kártérítési összeget szerezzék meg. Ezenkívül előleget is kérnek. Egy olyan ember számára, aki élete legrosszabb időszakát éli meg, nagyon nehéz jó szívvel kifizetni egy magas összeget, bízván abban, hogy idővel majd egy még nagyobbat kap vissza. Sokszor nem is rendelkezik akkora összeggel, amit az ügyvéd előlegnek kér. Nem beszélve arról, hogy az akár évekig elhúzódó ügy kapcsán szépen, alattomosan gyűlik az ügyvédi munkadíj, ami a végén több száz, vagy akár milliós összegre is kikerekedhet, és ezt akkor is kell fizetni az ügyvédnek, ha az ügyünket nem vitte sikerre, azaz nem nyerte meg a pert, vagy csak a töredékét sikerült kihoznia a biztosítótól. Az ügyvédi munkadíj - az általában százalékban előre meghatározott - sikerdíjon felül terheli az ügyfelet.
előny: alapvető jogi támogatás
hátrány: hosszú ügyintézés, előzetes költségek
Egy olyan dolgot emelnék ki, ami igazán zavaró ebben a módszerben. Nem találkoztam még megfelelő, komplex felkészültséggel rendelkező önálló ügyvéddel a kártérítések terén. Sikeres ügyintézéshez – tudni kell kérni – ismerni kell a “miérteket”. Ismerettel kell rendelkezni egészségügyből (anatómia, belgyógyászat, pszichológia, stb.), vagy megbízható munkatársakra van szükségünk az adott szakterületről. Ezek hiányában csak a töredékét lehet kérni a sérültnek járó összegből.

3. A kártalanítást egy kártalanítási cégre bízzuk:
Egy teljesen új iparág van kialakulóban. Nyugaton már nem ismeretlen, hogy komoly csapatok alakulnak, hogy megszorongassák a biztosítókat, ahol csak lehet. Ezek (legalábbis a nemzetköziek) magukba foglalják a jogi-, szakértői-, orvosi- és ügyfélszolgálati csoportokat. Így meglehetősen ütőképes egységet tudnak alkotni. Az egyik legnagyobb előnyük, hogy igyekeznek peren kívül rendezni a kártérítést. Mivel csak és kizárólag kártérítési ügyekkel foglalkoznak, ezért ez az egyetlen bevételforrásuk. Így nekik pont az a céljuk, mint a károsultnak: A legrövidebb idő alatt a lehető legmagasabb kártérítés megszerzése. Általában nem kérnek előleget, sőt egyenesen megelőlegezik az egész ügyintézés költségeit. Biztosak lehetünk benne, hogy minden erejükkel igyekezni fognak, hiszen nem jótékonysági szervezetek, az ő költségeik növekednek, ha nem dolgoznak rendesen.
Az összes módszer közül ez a legköltségesebb. Ami nem is meglepő tekintve, hogy nem egy ember munkáját, hanem egy csapatét fizetik meg az károsultak. Másrészről érdemes figyelembe venni, hogy szinte biztos, hogy magasabb lesz a végösszeg, mivel a legtöbb energiát fordítják a háttérmunkára és kutatásra mielőtt bejelentik a kártérítési igényt.
előny: magas kártérítési összeg, gyors ügyintézés, kényelmes és hatékony
hátrány: magas költségek (relatív)

A modern üzleti szemlélet betört a jogi szolgáltatások piacára. Magasabb szintű szolgáltatás magasabb költségekért, de mégsem luxus termék. Ezen a területen az üzleti szemlélet rendkívül célravezető, mert garanciát ad a hatékonyságra. Nem az a kérdés, hogy kártérítési társaság képviseletét válasszuk vagy sem. A kérdés az, hogy melyikét. Mivel a legtöbb biztosító multinacionális cég, ezért a kesztyűt leginkább a nemzetközi cégek tudják felvenni.

Sikerdíj: Cégünk szerződés szerinti, előre meghatározott sikerdíjért dolgozik melynek mértéke a megítélt kártérítési összeg 30%-a+áfa. Ennek értelmében cégünk kiemelkedő érdeke ügyfeleink sikeres képviselete és a lehető legmagasabb kártérítési összeg megszerzése. Tapasztalatunk azt mutatja, hogy jóval magasabb kártérítést tudunk megszerezni a biztosítóktól, mint egy átlagos polgár. Sikerrátánk több mint 96%.

Cégünk ügyfeleinknek sem pénzügyi, sem más jellegű kockázatuk nincs!
Szolgáltatásunk igénybevételével csak nyerhetnek!

A kártérítési ügy elindításához kérem vegye fel velem a kapcsolatot:
    
Karácsony György
    Tel: 0630/360 7597
    E-mail: kozutibalesetekkarteritese@gmail.com
    skype: kagyo2 
    
   HÍVJON, HOGY SEGÍTHESSÜNK!


A leegyeztetett dokumentumok aláírását követően azok bekerülnek cégünk ügymenetébe és az eljárást azonnal megindítjuk. Önnek további tennivalója nincs, az ügy állásáról folyamatosan értesítjük.


BALESET BEJELENTÉSE ITT!!!

HÍVJON, HOGY SEGÍTHESSÜNK!



Amennyiben Önt érdekli, hogy cégünk milyen munkalehetőséget kínál, hogyan tudna Ön, más baleseti sérülteknek segíteni, úgy keressen az alábbi elérhetőségeken:
     
Tel: 0630/360 7597
    E-mail: kozutibalesetekkarteritese@gmail.com
    skype: kagyo2   


        




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése